Kabel şəbəkəsi yayımçılarının iradları rədd edildi
Milli Məclisin (MM) Mədəniyyət komitəsinin bu gün keçirilən iclasında kabel şəbəkəsi yayımçılarının retranslyasiya olunan telekanallarda xarici reklamların yayımının qadağan olunmasına etdikləri iradlar qəbul edilməyib.
MM-in Mədəniyyət komitəsinin sədri Rəfael Hüseynov bildirib ki, kabel yayımçılarının fəaliyyəti bu günə qədər Milli Televiziya və Radio Yayımı Şurasının daxili qaydaları ilə tənzimlənir: “Lakin getdikcə kabel şəbəkəsi genişlənir. Artıq yalnız Bakıda deyil, Gəncədə, Sumqayıtda da kabel şəbəkəsi yayımı həyata keçirilir. Düşünürəm ki, zaman keçdikcə, bu, bütün Azərbaycanı əhatə edəcək. Ona görə də kabel şəbəkəsi yayımını tənzimləyən qanunun olması vacibdir”.
“Kabel şəbəkəsi yayımı haqqında” qanun layihəsinin MM-in 1-ci oxunuşunda nəzərdən keçirildiyini deyən R.Hüseynov əlavə edib ki, kabel şəbəkəsi yayımçıları bu qanuna bəzi iradlarını bildiriblər.
Bu iradlardan birinin reklamla əlaqədar olduğunu deyən R.Hüseynov qeyd edib ki, qanun layihəsinə görə, kabel şəbəkəsi yayımında retranslyasiya olunan telekanallarda xarici reklamların yayımı qadağandır:
“Kabel şəbəkəsi yayımçılarının ortaya qoyduğu iddia bundan ibarətdir ki, bu reklamın praktik olaraq, çıxarılması üçün texniki imkan yoxdur. Çünki bunlar sadəcə yayımın ötürülməsi ilə məşğuldurlar. Amma məsələni araşdırdıq və gördük ki, məsələnin mahiyyəti belə deyil. Düşünülür ki, gələcəkdə xarici kanallar Azərbaycan üçün translyasiya etdikləri verilişlərdə o reklamları verməsinlər. Hansı ölkələrlə müqaviləsi varsa, reklamı ona versinlər. Artıq belə praktika müxtəlif ölkələrdə var. Azərbaycanda da bu praktikanın tətbiqi nəzərdə tutulur. Çünki xarici reklamlar Azərbaycanın reklam bazarına mənfi təsir göstərir. Belə reklamların yayımlanması digər tərəfdən arzuolunmaz reklamların Azərbaycan mühitinə işləməsinə yol açır. Ona görə də gələcəkdə kabel şəbəkəsi yayımçıları texniki imkanları geniş olan hansısa kanalla müqavilə bağlayarlar və lazım olan halda reklamları oradan çıxara bilərlər. Digər məsələ isə verilişlərin Azərbaycana o reklamlarsız ötürülməsidir. Ona görə də kabel şəbəkəsi yayımçılarının iradlarına görə çıxarılması istənilən bu maddələrin qalması vacibdir və qalması da nəzərdə tutulur”.
Qanun layihəsi ikinci oxunuş Milli Məclisin plenar iclasına tövsiyə olunub.
Qeyd edək ki, Facebook, Google, Youtebe kimi bir sıra xarici şirkətlər də Azərbaycan ərazisində reklam nümayiş etdirib, reklam gəlirləri əldə edirlər. Bu da yerli KİV-lərin gəlirlərini azaldır. Son dövrlər Facebook, Google və Youtube reklamları özlərinə cəlb edirlər. Texniki və əhatə baxımından məhdud imkanlara malik olan elektron KİV-lər bundan zərər çəkirlər.
© Trend
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 6 gün sonra
-
-
3 saat əvvəl
Bakcell “İnklüzivlikdə İnnovativ Həllər” tədbirinə dəstək oldu
-
5 saat əvvəl
33 min 615 baş heyvanın alınmasına 89,8 milyon manat məbləğində güzəşt tətbiq edilib
-
5 saat əvvəl
İllik gəlirlilik dərəcəsi 15% olan istiqrazlar ticarətə buraxılacaq - TARİX
- 5 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
"Dino Park": 3 və daha çox uşağı olan ailələr üçün 20% endirim tətbiq olunacaq
-
6 saat əvvəl
Süd məhsullarının istehsalçılarına ubsidiyaların verilməsi planlaşdırılır
-
6 saat əvvəl
Avropa bankı Qafqazın böyük avtomobil distribütor şirkətinə 25 milyon avro kredit ayırır
-
6 saat əvvəl
Trendyol ölkənin ilk inklüziv kafesi “Kashalata”nın inkişafına dəstəyini davam etdirir
-
7 saat əvvəl
Qızılın qiyməti üzrə dünyanın ən yaxşı proqnoz verən qurumları - SİYAHI
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Bakcell “İnklüzivlikdə İnnovativ Həllər” tədbirinə dəstək oldu
Ən çox oxunanlar
Avropa bankı Qafqazın böyük avtomobil distribütor şirkətinə 25 milyon avro kredit ayırır
Trendyol ölkənin ilk inklüziv kafesi “Kashalata”nın inkişafına dəstəyini davam etdirir
"Azər-Türk Bank"ın kredit reytinqləri təsdiqlənib - BANK YENİ STRATEGİYA HAZIRLAYIR








.webp)










.jpg)






.jpg)


