Milli Marketinq Forumunun ikinci günü uğurla yekunlaşdı!
“Bilik təcrübədə tamamlanır” şüarı ilə bu il IX dəfə keçirilən Milli Marketinq Forumu 29 iyun tarixində offline formatda uğurla yekunlaşıb.
“Facemark” və “Fil Agency” şirkətlərinin birgə təşkilatçılığı ilə həyata keçirilən forumun ikinci günü 3 panel və 17 spikerin iştirakı baş tutub.
Tədbir Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin deputatı Mahir Abbaszadənin açılış nitqi ilə başlayıb. Daha sonra Qaçqınların və Məcburi Köçkünlərin İşləri Üzrə Dövlət Komitəsinin sədrinin müşaviri Nəsimi Nərimanov, həmçinin forumun təsisçisi Rafiq Hunaltayın açılış nitqləri ilə davam edib.
Forum “Data və istehsalçı davranışı” ilə başlayıb. "Payriff" şirkətinin CEO-su Türkan Fərzəliyevanın moderatorluğu ilə baş tutan paneldə "AYES" şirkətinin direktoru Xəqani Səfərov, "Brandup" marketinq və dizayn agentliyinin təsisçisi Tamerlan İsmayılov və Azercell şirkətinin baş marketinq direktoru Mert Başar öz təcrübələrini paylaşaraq iştirakçılardan gələn sualları cavablandırıblar.
“Çevik marketinq strategiyaları” paneli PAŞA Kapital İnvestisiya şirkətinin marketinq rəhbəri Gülşən Cumayevanın moderatorluğu ilə keçirilib. "Coca-Cola" şirkətinin marketinq direktoru Emil Ələsgərov, "Marlab" şirkətinin təsisçisi Əli Bədəlov, "Synergy Partnership" şirkətinin təsisçisi, baş direktoru Rüfət Abbasov və TƏBİB-in ictimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya departamentinin rəhbəri Zamirə Ədilova spiker qismində çıxış edərək marketinq strategiyaları, data və istehsalçı davranışı, rəqəmsal marketinq alətləri haqqında müzakirələr aparıblar.
“Rəqəmsal marketinq” paneli "New Media" və "Adviad" şirkətlərinin təsisçisi və baş direktoru Rasim Davudovun moderatorluğu ilə keçirilib. Panelin spikerləri - "Digital Hero" şirkətinin təsisçisi Babaxan Məlikli, "Gocreative GDDA" şirkətinin Bakı və İstanbul ofislərinin direktoru İslam Rızabəyli və Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin İnnovasiyalar Mərkəzinin ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə baş mütəxəssisi Nofəl Əliyev rəqəmsal dünyanın ən son yeniliklərindən, rəqəmsal marketinq alətlərindən danışıblar.
Həmçinin "Endorphin" şirkətinin təsisçisi Orxan Kərimov, "Mirros" psixoloji mərkəzinin psixoloqu Xanım Həsənova və "Argus Growth Agency"nin təsisçisi Bora Alçı tədbir zamanı keynote spiker qismində çıxış ediblər.
Qeyd edək ki, tədbir 30 iyun tarixlərində “Baku Marriott Hotel Boulevard”da offline formatda davam edəcək.
Milli Marketinq Forumuna bilet əldə etmək və tədbirlə bağlı ətraflı məlumat əldə etmək üçün forumun rəsmi saytına (https://millimarketinqforumu.az/) keçid edə və sosial media hesablarımızı izləyə bilərsiniz.
Facebook: https://www.facebook.com/MilliMarketinqForumu
İnstaqram: https://www.instagram.com/milli_marketinq_forumu/
Linkedln: https://www.linkedin.com/company/milli-marketinq-forumu
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
-
-
9 saat əvvəl
Mürvət Həsənli Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında İctimai Şuranın sədri seçilib
- 10 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
-
11 saat əvvəl
Mənzil seçərkən diqqət edilməsi vacib olan əsas amillər hansılardır?
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
-
11 saat əvvəl
Unibankın Yeni il kampaniyası davam edir: 0 % komissiya, 2 % endirim!
- 11 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Yoxlama aparılıb, “On numara”da ciddi nöqsanlar aşkarlanıb
Bərdə heyvan satışı bazarı fəaliyyətini bərpa edib
Ən çox oxunanlar
Metroda gediş haqqına 50% endirim edildi
Sərvəti 600 milyard dolları aşan ilk insan oldu
"Rusiya Donbas, Krım, Zaporojye və Xerson bölgələri ilə bağlı kompromisə getməyəcək"
Bakcell texno-blogerlər üçün “Media Tech” təlimini həyata keçirdi
Azərbaycanda elektron siqaretlər qadağan olunur












.jpg)






.jpg)



